• Outsourcing

    “Mijn boekhoud- of finance-team kan niet altijd volgen.
    Hoe goed ze ook presteren. Maar ik wil ook niet aanwerven.”

Outsourcing

De strategie van elk bedrijf of organisatie – dus ook van uw onderneming – steunt op de cijfers en resultaten. Anders gezegd, zonder de betrouwbare in- en output van de financiële en boekhoudafdeling kunt u moeilijk doelgericht sturen, beslissen, reageren. Als u volle kracht vooruit wilt, dan moet uw finance-team minstens even performant kunnen volgen. Niemand spreekt die logica tegen.

U mag vandaag dan wel tevreden zijn over de betrouwbaarheid en accuraatheid van de aangeleverde analyses en cijfers. Wedden dat de rapportering of aanlevering best wat sneller mag? Snelheid is inderdaad niet onbelangrijk als ook u tijdig wilt schakelen of anticiperen op de marktevoluties. Kan uw team (tijdelijk) extra mankracht gebruiken, of gespecialiseerd advies? Om zo de continuïteit van het sterke werk te verzekeren of nog beter te doen. Flexibeler misschien? 

Op maat van uw vraag

Denk eens na hoe u die vereiste kennis kunt verwerven zonder aan te werven – lees zonder te investeren in competentiemanagement? En waardoor uw eigen mensen zich kunnen toeleggen op de kerntaken van uw business. De specialisten van BDO springen bij op maat van uw vraag (tijdelijk of structureel). En u buigt vaste kosten om in variabele.

Die kennis is trouwens internationaal. Ons team in België werkt samen met lokale accountants en belastingexperten van BDO in 140 landen wereldwijd. Anders gezegd, u hebt één aanspreekpunt voor de coördinatie en controle van al uw financiële verplichtingen in binnen- en buitenland. En altijd met dezelfde methodologie. Duidelijker en transparanter kan het niet.

Eén vast en centraal aanspreekpunt

Die optimale flexibiliteit en continuïteit in uw boekhoudkundige en financiële administratie ondersteunen we  bij een multi-territoriale dienstverlening met onze ‘BDO Client Portal’, een onlineplatform waar we alle data verzamelen, de taken en statutaire deadlines nauwgezet opvolgen, documenten bewaren… van de hele groep. Kortom, behalve één vast aanspreekpunt krijgt u tegelijk een centraal beheerplatform. Gedaan met zoeken naar documenten of zorgen maken over termijnen of deadlines.

Wat zoekt u?

  • Uitbreiding van uw boekhouding (focus op uw kerntaken);
  • Betere dienstverlening;
  • Extra kennis en expertise zonder bijkomende aanwerving;
  • Betere inzetbaarheid van eigen medewerkers;
  • Ondersteuning bij (tijdelijke) onderbezetting van uw financiële afdeling;