Deze website maakt gebruik van cookies. Op deze manier kunnen we u een meer gepersonaliseerde dienstverlening bieden. Door het gebruik van deze website gaat u akkoord met het feit dat wij 'cookies' gebruiken. Lees onze privacy policy voor meer informatie over het gebruik van cookies en hoe u deze kunt deleten en blokkeren.
  • Performance Management

    “Mijn omgeving zegt dat ons bedrijf goed bezig is. Toch voel ik dat we beter kunnen.
    Maar ik mis voldoende accurate data om doelgericht bij te sturen.”

Performance Management

'Kennis is macht', filosofeerde de Brit Francis Bacon al in de 17de eeuw. Wij maken daarvan: ‘Kennis is concurrentiekracht’. Immers, wie de concurrenten een stapje voor wilt blijven, moet zijn business voortdurend verbeteren en bijsturen. En dat kan alleen op basis van objectieve data en accurate informatie over alle facetten van uw bedrijf (financiën, sales, HR, klanten, markten, klachten, marketing…).

Uw concurrenten zitten trouwens ook niet stil. Voor u het goed en wel beseft nemen ze voorsprong. Liever andersom, toch? Het is echter niet zo eenvoudig om uit het niets een rapportering op te zetten die u in een mum van tijd de essentiële informatie kan leveren. Geautomatiseerd welteverstaan. Zodat uw medewerkers geen uren verliezen met het verzamelen en invoeren van data. En u snel en om het even waar de gewenste data kunt raadplegen. Up-to-date!

Pragmatisch en onafhankelijk

Ons multidisciplinair team van businessanalisten en technici zet samen met uw interne experten de rapportering op poten zoals u die wenst. Pragmatisch, onafhankelijk (we zijn niet gebonden aan één of andere applicatie) en op maat per domein, product, specialiteit, markt… U kiest hoe fijnmazig u de analyse wilt. Alles kan, onze analisten bouwden jaren lang concrete ervaring en knowhow op en kennen de voor- en nadelen van de software in markt. Bovendien overleggen ze voortdurend met hun collega’s gespecialiseerd in andere domeinen. Bottomline: terwijl wij samen met uw mensen een gebruiksvriendelijke rapportering op punt stellen, kunt u zich zorgeloos focussen op uw kerntaak: strategische keuzes maken gesteund op objectieve en accurate data.

Wat zoekt u?

Ervaren businessanalisten en technici die u 360° helpen bij

  • de identificatie van de sleutelindicatoren (KPI’s) in functie van uw strategische doelstellingen;
  • het opschonen en modelleren van de data(bases) in de backend;
  • de keuze (onafhankelijk), ontwikkeling en integratie van een automatische en gebruiksvriendelijke rapporteringstool (frontend);
  • de follow-up en ondersteuning bij de lancering;