Sophie Segers

Sophie Segers

Senior Advisor

Executive summary


Sophie Segers werkt sinds 2018 bij BDO Belgium en is Senior Advisor. Met een uitgebreide achtergrond in verschillende HR-omgevingen integreert ze haar empathische en klantgerichte aanpak om duurzame oplossingen te leveren die voldoen aan de doelstellingen en win-winresultaten creëren voor alle stakeholders. Sophie onderscheidt zich door haar mensgerichte aanpak, haar out-of-the-box denken en haar enthousiasme die ze combineert met haar waarden van openheid, professionaliteit en wederzijds respect. 

Bij BDO Belgium concentreert Sophie zich op de uitbreiding van de Interim Management markt, vooral in de provincie Antwerpen. Ze is verantwoordelijk voor het rekruteren en selecteren van nieuwe Interim Managers, waarbij ze prioriteit geeft aan het ontdekken van de persoon achter het CV, om de connecties met potentiële klanten te optimaliseren. Sophie ondersteunt ook cross-business projecten en helpt bij de verdere ontwikkeling van het departement. 

Sophie werkte voordien bij Partena Professional, waar ze een nieuwe afdeling voor HR interim management en project management diensten opstartte. Haar eerdere functies bij SD Worx en Randstad België waren gericht op strategische ontwikkeling, business management en het opbouwen van uitgebreide HR-talentnetwerken. 

Sophie behaalde een Master in Commerciële en Financiële Wetenschappen met een specialisatie in marketing aan de KU Leuven Antwerpen. Ze behaalde ook een Master in Informatica Management en volgde opleidingen m.b.t. key account management alsook senior- en leiderschapsprogramma's aan de Tias Nimbas Business School en AMS. 
Tot slot probeert ze als corporate activist het verschil te maken in verandertrajecten waarbij mens én technologie hand in hand gaan.