

Wanneer je een kantoor van BDO binnenstapt of met collega’s praat, voel je je meteen op je gemak door onze persoonlijke aanpak en warme sfeer. Bij BDO hechten we veel belang aan het creëren van een open en toegankelijke omgeving voor iedereen.
Of je nu praat met iemand die zijn eerste carrièrestappen zet of met een doorgewinterde expert, bij BDO is iedereen even bereikbaar. Stel vragen, deel kennis en leer van elkaar. Zo helpen we elkaar en groeien we samen verder.
Je klanten helpen dankzij je expertise is één ding. Maar wat ons echt onderscheidt, is onze persoonlijke manier van werken.
Geen afstandelijke e-mails of telefoontjes via de receptie, maar direct persoonlijk contact met de klanten. En dat maakt het verschil. We gaan altijd een stap verder om aan de behoeften van onze klanten te voldoen.

Bij BDO krijg je alle kansen om jezelf te zijn, te groeien en je gehoord te voelen.
Met onze Inclusive Diversity (ID) aanpak richten we ons op bewustmaking, identificeren we focusgebieden en verbeteren we voortdurend onze processen. Ons doel is inclusie, in alle diversiteit die we als bedrijf hebben. Op dit moment richten we ons op drie focusgebieden:
Neem dan een kijkje op onze Inclusieve Diversiteit pagina.

Natuurlijk zou er zonder onze collega’s geen BDO-cultuur zijn. Het is hun inzet en passie die het verschil maken voor jou en onze klanten.
Ontdek hoe zij deze persoonlijke aanpak ervaren in hun dagelijks leven bij BDO.